Livrarea comenzilor

Pentru că știm cât de prețios este timpul unui părinte, îți livrăm toate comenzile în condiții sigure prin curier rapid oriunde în România.

Livrarea se va realiza în 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, exceptând zilele de weekend, precum și sărbătorile legale.

Durata de livrare a produselor poate varia în perioadele cu volum mare de comenzi și în condiții de indisponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi cu până la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.

Pot exista de asemenea excepții de livrare în termenul standard de livrare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar, pentru care tranzacția băncii poate dura în funcție de timpul de procesare al fiecărei bănci; în această situație comanda se va procesa doar în momentul în care banii au ajuns în contul ZEE AMAZING S.R.L.

Situațiile specifice precum condiții meteo extreme, blocaje rutiere și accidente sau alte situații speciale ce privesc strict programul de lucru al firmei de curierat (sărbători, campanii Black Friday, etc), pot produce decalaje ale intervalului de livrare. În cazul apariției unor astfel de situații îți vom comunica termenul de livrare specific, fără a depăși termenul legal de 30 de zile.

Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului și de a notifica în scris ZEE AMAZING S.R.L. printr-un email însoțit de poze demonstrative, eventualele nereguli. Totodata dacă la livrarea produsului sunt semnalate deteriorări majore ale ambalajului produsului, clientul trebuie să întocmească un proces verbal de constatare avarieri/pierderi sau deteriorare împreuna cu agentul firmei de curierat și să păstreze un exemplar. Pentru produsele livrate la adresa din comandă și ulterior transportate de către client la o altă adresă, nu ne asumăm responsabilitatea referitor la integritatea transportării respectivului produs!

Cost transport

  • 19 lei, indiferent de adresa de livrare.
  • pentru comenzile ce conțin produse voluminoase se aplică o taxă specială ce va fi comunicată în pagina produsului și în formularul de comandă.


Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client și sunt specificate atât în procesul de plasare al comenzii, cât și după finalizarea acesteia.

Status comandă

Dupa ce ai înregistrat o comandă, poți urmări statusul acesteia în timp real din contul tău de client, în secțiunea Comenzile mele.

Orice comandă plasată prin intermediul site-ului www.kidiko.ro are valoare contractuală însoțită de confirmarea de comandă (al doile mesaj primit prin email sau SMS). Înainte de a comanda un produs, verifică dacă acesta se află pe stoc. Produsele care nu se află momentan pe stoc nu pot fi comandate, dar ai opțiunea de a lăsa adresa de e-mail la care sa fii anunțat în momentul în care acestea reintra pe stoc.


Modalități de plată

La fiecare comandă poți alege modalitatea de plată care ți se potrivește cel mai bine.

Pentru a veni în întâmpinarea necesităților clienților noștri, am integrat multiple modalități de plată. Astfel, pe kidiko.ro, poți alege să platești cu:

  • Numerar (ramburs) către agentul de curierat, la momentul livrării;
  • Card bancar VISA sau Mastercard.
  • Ordin de plata / transfer bancar


Despre plata online cu cardul

Poți face plăți cu orice card emis sub siglele VISA sau MASTERCARD. Plata online cu cardul este realizată în condiții de siguranță folosind serviciile Banca Transilvania, una dintre cele mai mari banci din Romania. 

La plasarea comenzii pe site-ul nostru, selectează plata cu Card Online și la final vei fi redirecționat automat, către pagina de plată. Pentru finalizarea tranzacției, trebuie introduse datele necesare autorizării acesteia, în platforma Banca Transilvania.

Nu se percepe niciun comision pentru tranzacțiile cu Cardul Online.

În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în RON, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv de către și prin intermediul platformei de plată Banca Transilvania. Kidiko nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Factura fiscală

Factura fiscală va fi trimisa automat, după confirmare livrării comenzii, în format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizată, nefiind necesară ștampilarea și semnarea acesteia.